30 Mart 2013 Cumartesi

That Winter The Wind Blows



That Winter The Wind Blows
( 2013)



Dram ve aşk temalarını seviyorsanız bu diziyi de seveceğinize eminim. Jo In Sung'un daha önce hiç bir dizisini izlememiştim ama bayıldım adama çok güzel ağlıyor yahu:) Aaaa gülüşü de güzel haksızlık etmeyelim.Bir namca bu kadar mı çok ağlar bir dizi de...Çok da inandırıcı ağlıyor ,o ağladıkça yer yer benim de ağlayasım gelmedi değil hani. Song Hye Kyo'yu Full House 1 den anımsarsınız hemen.Çok tatlı kız ..
Ben beğeniyorum,gerçi bu dizi de pek bi buz dolabı gibiydi ama ne yapsın  ya kız, kör :(  Kim Bum hayranları sizlerde bayıla ayıla izleyebilirsiniz bu diziyi.Ne yalan söyleyeyim ben o Kim Bum'u bi sevemedim gitti.Hele bu dizi deki kırmızı saçlı halini hiç hiç hiç sevemedim :) Benim bu diziye başlamamdaki asıl neden Jung Eun Ji, Answer to 1997 deki afacan kızımız.İlk bu dizi başladığında afişleri pek ilgimi çekmemişti ta ki bu kızımızı görene kadar.Gördüm ve başladım.İyi ki de başlamışım beğendim diziyi ve bir solukta izleyip bitiriverdim.


Neyse lafı fazla uzatmadan hemen konusuna geleyim;

Cheongdam'da ünlü bir kumarbaz olan Oh Soo (Jo In Sung ) kendisiyle ayni ismi taşıyan Oh Soo ve Jin Sung ( Kim Bum) ile birlikte yaşamaktadır. Oh Soo ve Jin Sung kumar oynayarak hayatlarının geçimini sağlamaya çalışmaktadırlar. Diğer Oh Soo ise İtalyan yemekleri ahçısı olmaya çalışmakta olan ,anne ve babası boşanmış daha sonra annesini kaybetmiş olan zengin bir ailenin dışlanmış oğludur.
Bizim Oh Soo ise daha bebekken annesi tarafından bir ağacın altına terk edilip gidilen,yetim hanelerde büyümüş bu yüzdende hayattan pekte fazla beklentisi olmayan gününü yaşayan biridir.Ünlü bir mankenle ( Seo Hye Rim) aşk yaşamış ,ondan ayrılmaya çalışsavda kurtulamamış,bu yılan kadın tarafından tuzağa düşürülmüş ve 7.8 milyon borçlanmıştır.Eğer bu borcu ödeyemezse öldürülecektir.

Bir gün bizim kumarbazımızın kapısı çalar zaten dizi de öyle başlar.Kör bir kızdır kapıdaki.Abisini aramaktadır.O da bir çok talihsiz olay yaşamış,görme yeteneğini kaybetmiş,beyninde tümör olan ve hayatta çok yalnız bırakılmış bir kızdır.Bizim Kumarbaz bu kızın diğer Oh Soo nun çocukluğundan beri görmediği kardeşi olduğunu anlar.Beklerse görüşe bileceklerini söyler ama iki kardeş asla görüşemezler.Çünkü kızın abisi trafik kazası geçirir ve ölür.

Kumarbaz Oh Soo böylelikle paraya ihtiyacı olduğu için diğer Oh Soo'nun yerine geçer Kim Bum ve Jung Eun Ji de bu işte ona yardımcı olurlar.Kızı kandırıp ihtiyacı olan 7.8 milyonu bir şekilde alabileceğini düşünür.Ama hiç bir şey düşündüğü gibi olmayacaktır.Kandırırım diye düşündüğü bu kör kıza zaman içerisinde aşık olacaktır.Oh Young onun hayata daha farklı bir pencereden bakmasına neden olacaktır.İşler karışacak,planlar uygulanamayacaktır.

Oh Soo bu aşk için paradan dolayısıyla hayatından vazmı geçecektir ? Oh Young onun gerçek abisi olmadığını anlayacakmıdır? Beynin deki tümörle yaşayabilecek midir? Bütün bu soruların cevabını öğrenmek isterseniz diziyi izleye bilirsiniz.Daha fazlasını anlatmayayım heyecanı kaçmasın :)



Dizinin Künyesi;

Adı: 그 겨울, 바람이 분다 / That Winter, The Wind Blows
Yönemen: Kim Kyu-Tae 
Senaryo: No Hee-Kyung
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 13 Şubat 2013
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe 21:55
Dil: Korece 
Ülke: Güney Kore


Dizinin Oyuncuları;

Jo In Sung- Oh Soo


Song Hye-Kyo - Oh Young




Kim Beom - Park Jin-Sung




Jung Eun-Ji - Moon Hee-Sun



Kim Tae-Woo - kiralık katil
Seo Hyo-Rim
Bae Jong-Ok
Kim Kyu-Cheol
Kim Young-Hoon
Choi Seung-Kyung
Lee Jae-Woo


That Winter, the Wind Blows Tanıtım Videosu



Diziden Sahneler


















Dizinin Ostları;

The One (더 원) - 겨울사랑 (A Winter Story)





[Gummy (That Winter, The Wind Blows OST)]



Yesung (예성) - 먹지 (Gray Paper)


2 yorum:

  1. izlediğim en güzel kore dizilerinden biri özellikle Jo In Sung'un kıyafetlerine ve taktığı askılara bayıldım..kızda çok güzel ve masum bir güzelliği var bence körenin en güzel kadınlarından biri..her ne kadar hyun binle sevgiliyken tüm saçlarını yolmak istesemde güzel bir unni hakkınıda yemeyelim:))

    YanıtlaSil
  2. bana biraz zorlama dram gibi geldi bir kız küsüyor bi namca küsüyor ikisi de sürekli triplerde kızın da bu ölüm aşkı beni biraz sıktı bi de iki kardaş bu kadar yakın olur mu yahu ikide bir sarılmalar dokunmalar falan kız işgillenmiyo mu anlamadım henüz 10.bölümdeyim fena değil dizi ama bi its love thats ok. olamaz tabikiiii

    YanıtlaSil