14 Mart 2013 Perşembe

Prosecutor Princess





Prosecutor Princess

Bu aralar  adı skandallara karışan Park Shi Hoo'nun 2010 yılında oynadığı bu diziyi ben daha yeni izleme fırsatı buldum.Başka dizileri izlemekle o kadar meşguldüm ki fırsat bulamamışım izlemeye.Ama şu sıralar ne izlesem ne izlesem krizleri yaşadığım için eski dizleri tekrar gözden geçirirken bir korecan arkadşın da tavsiyesi ile bu diziye başladım. Vallaha  ben çok beğendim ,güzel diziymiş daha önceleri neden bakmamışım ki ben buna :) Park Shi Hoo skandalda adı geçen kıza onu mu yapmış bunu mu yapmış bilemem ama bu dizi de yine pek bi sevimli.Sadece saçları biraz tuhaf ama olsun.Gülüşü yeter dermişim.Başrollerin deki  Kim So Yeon 'u hiç tanımıyordum ilk defa tanışma şerefine nail oldum,sevimli bir kızcağızmış.Bu kızın başka oynadığı diziler varmı? Bilenler yazarsa sevinirim,merak ettim:)


Gelelim biz dizimizin konusuna;

Ma Hye Ri (Kim So Yeon ) oldukça sıcak kanlı,saf ,konuşkan ama çok zeki biridir.Zekası sayesin de okuduğu üniversiteyi kolaylıkla bitirir ve Savcı olur.Ama diğer meslektaşlarına nazaran biraz farklıdır.O koyu renk takımlar giyen,ciddi gözlükler takan bir savcı değildir.Modaya olan tutkusu sınır tanımamaktadır.İş yerine karakteri gibi cıvıl cıvıl elbiseler ,ayakkabılar giyerek gitmesi ilk başta çalışanları rahatsız etse de daha sonra herkes onun bu haline alışacaktır.Babası zengin bir iş adamı olan savcı Ma oldukça rahat ve lüks bir hayat yaşamaktadır. Bu yüzden de çok çalışmayı sevmez ama zamanla bu huyu değişecektir.
Bir gün bir açık arttırma esnasında Avukat Seon In Woo ( Park Shi Hoo)  ile tanışır.Bu tanışmadan sonra Savcı Ma sık sık Seon In ile karşılacak ve arkadaş olacaktır.Ama bu sık sık karşılaşmalarının aslında bir tesadüften ibaret olmadığı Avukat Woo'nun geçmişten gelen intikamını almak için hazırlamış olduğu planın bir parçası olduğu anlaşılacaktır.Ama Woo'nun bu planı hazırlarken hiç aklına gelmeyen bir şey gerçekleşecek ve bu ikili bir birlerine aşık olacaklardır.Bakalım Woo aşkı için intikamından vazmı geçecek yoksa intikam almak için aşkından mı olacak?Gerisini izleyip öğrenin çok anlattım yeter:) 
AAaa bu arada anlatmayı unuttum bir de bizim kızın Savcılık ofisinde dul kalmış bir çocuk babası bir sunbesi var (Han Jung Soo) Ma ilk başta bu adamdan pek bi hoşlanıyor ama işler sonra değişiyor.Devamlı çok yakışıklı yakışıklı diyor bu sunbe için dizi de .Hıh yakışıklı görmesek inanacağız.Gözlük versin biri senariste lütfen,neresi yakışıklı?:) Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim Ma Hye Ri nin dizi boyunca giydiği bütün ayakkabılar şahaneydi,hepsinden istiyorum,istiyorum:)

Dizinin Tanıtım Videosu



Dizinin Künyesi


İsim: 검사 프린세스 / Prosecutor Princess 
Bilinen Diğer İsmi: 검사 마타하리 / Prosecutor Mata Hari 
Tarz: Romantik
Bölüm Sayısı: 16 
Yayın Ağı: SBS
Yayın Dönemi: 31 Mart 2010-TBA 
Yayın Zamanı: Çarşamba & Perşembe 21:55
Yönetmen: Jin Hyuk
Senaryo: So Hyun Kyung

Dizinin Oyuncuları 



Kim So Yeon--- Ma Hye Ri 


Park Shi Hoo-- Seon In Woo 


Han Jung Soo--- Yoon Se Joon 

Choi Song Hyun


Diziden Sahneler




Prosecutor Princess ost


1.Goodbye My Princess


2.SHINee - Fly High (Prosecutor Princess OST) 


3.Nine Muses -"Give Me" [Prosecutor Princess OST ]





2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. benim ilk beşimde yer alır bende dizilerden tıkandığım ve soğuduğum bir zamanda izlemiştim resmen ilaç gibi gedi ilk izlediğim kore dizilerinden aldığım tadı aldım izlemeyenlere kesinlikle tavsiye ederim çok kaliteli bi yapım allah herkese böyle bir komşu nasip etsin :D Par Si Hoo da çok tatlıydı bu dizide davasıda sonuçlandı çoktan umarım bir an önce döner özledik keratayı :) çok güzel anlatmışsın canım teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil