10 Nisan 2013 Çarşamba

To The Beautiful You

To The Beautiful You
(2012)



Dizi Künyesi

Adı : 아름다운 그대에게 / Areumdawun Geodaeege
Alternatif İsimleri : To the Beautiful You / Hana Kimi / For You in Full Blossom
Tür : Romantik, Komedi, Gençlik
Bölüm : 16
Kanal : SBS
Yayın Dönemi : 2012 Agustos 15 ile 2012 Ekim 04
Yayın Günü : Çarşamba & Perşembe 21:55
İlgili Yapımlar : Hua Yang Shao Nian Shao Nu (CTS/GTV, 2006), Hanazakari no Kimitachi e (Fuji TV, 2007), Hanazakari no Kimitachi e 2011 (Fuji TV, 2011)
Yapımcı Firma : SM Entertainment
Yönetmen : Jun Ki Sang
Yazar : Manga Hana-Kimi (Hisaya Nakajo)
Senarist : Lee Young Chul


Uzun zamandır yazmak isteyip bir türlü fırsat bulamadığım bir dizi.Yine bir kore dizisi klasiğiyle karşı karşı karşıyayız.Erkek kılığına giren kız :)) Ama erkek kılığına giren kızlar arasında en şekerlerinden bir tanesi bence Sulli .Saçları tas gibi olsa da:P  Sıcacık gülümsemesiyle bu kız sizi dizinin içine çekecek, baş rol oyuncumuz ise Choi Minho iyi çocuk hoş çocuk ta ondan ziyade ben bu diziyi  Lee Hyun Woo için izledim desem yalan söylemiş olmam.Çok komik çocuk ya o mimikler, o  bakışlar hatırladıkça gülüyorum vallaha :)
Bu dizi Japon Mangası olan Hana Kimi'den uyarlanmış.Bu arada bu dizinin bir de Tayvan versiyonu varmış. Hua Yang Shao Nien Shao Nu adıyla  2006 yılında yayınlanmış.Hani belki bu versiyonuna doyamayıp bir de onu izlemek isteyen arkadaşlar olur diye paylaşayım dedim :)Ben hiç Tayvan yapımı izlemedim izlemeyi de düşünmüyorum, açıkçası Korelileri o kadar benimsedim ki onlara ihanet edemem dermişim :P



To The Beautiful You Konusu ;

Goo Jae Hee (Choi Seol Ri (Sulli)) Amerika 'da yaşayan atletizmin koşu dalıyla ilgilenen bir genç kızımızdır.Neden Amerika' da yaşadığını tam çözemedim sanırım ailesi yüzünden.Ama Amerika'da zor zamanlar geçirmektedir ve zor zamanları ise Dünyaca ünlü Koreli uzun atlama sporcusu Kang  Tae Joon (Choi Minho) sayesinde atlatmaktadır.Onu izlemek Goo Jae Hee ye güç vermektedir.Onun bir fanı haline dönüşmüş onunla yatıp onunla kalkar olmuştur.Bir yarışta Kang Tae Joon'un sakatlanması sonucu atlezimi bıraktığına dair dedikodular ortaya çıkınca çılgın kızımız hayranı olduğu adama yardımcı olmak ve ona güç vermek için Kore'ye geri dönmeye karar verir.Onun okuduğu okulda okumak için başvurularını yapar.Kang Tae Joon bir erkek lisesinde okuduğu için Goo Jae Hee erkek kılığına girer ve okul idaresini kandırmayı başararak okula girer.Okulda ne tesadüftür ki ilk karşılaştığı öğrenci de Kang Tae Joon olur.Hatta hatta oda arkadaşı olurlar.Bu sırada Goo Jae Hee futbol oynayan komik,afacan oğlumuz Cha Eun-Gyeol( Hyun-woo Lee ) ile de kanka olacaktır.Cha Eun-Gyeol erkek olduğunu düşündüğü Goo Jae Hee ye abayı yakacak ve kendinin homoseksüel olduğundan şüphelenecektir.Ne yaparsa yapsın Goo Jae Hee'yi kafasından atamaz.Bu sırada Kang Tae Joon gittikçe Goo Jae Hee'den şüphelenecek ve ondan etkilenecektir.
 Gerçeği yalnızca okul doktoru bilecek ama o da olanlara Kang Tae'nin iyiliği için ses çıkarmayacaktır.Çünkü Kang Tae ,Goo Jae Hee geldiğinden beri kaybettiği atlama isteğini yeniden bulmuş ve yarışmak istemeye başlamıştır.

   İşte bu ikili etrafında geçen sevimli,komik,sıcak bir dizi To The Beautiful You ...İllede izleyin, izleyin de izleyin diyemem ama izlemeyin de diyemem.Boş vaktiniz varsa izleyecek dizi listeniz boşsa buyrun izleyin derim:)))



Oyuncular 

Choi Minho - Kang Taejoon 



Choi Seol Ri (Sulli)- Goo Jae hee 




Lee Hyun Woo - Cha Eun-gyeol 



Kim Ji Won - Seol Han Na 



Ki Tae-young - Jang Min-woo



Seo Jun young - Ha Seung-ri 2. YURDUN LİDERİ 
Hwang Kwang-hee - Song Jong-min  3. YURDUN LİDERİ 
Yoo Min Kyu - Young-mahn  1. YURDUN LİDERİ 
Kang Ha-neul - Joo Ji-cheol 
Honey Lee - OKUL MÜDÜRÜ 
Ahn Hye-kyung - Yang Seo-yoon 


Diziden Sahneler















To the Beautiful You Tanıtım Videosu


Ostları 

[ To The Beautiful You OST ] J-Min - Stand Up -





Onew (SHINee) In Your Eyes (To The Beautiful You OST) [Türkçe Alt Yazılı]





TaeYeon (SNSD) - Closer MV [To The Beautiful You OST]






To The Beautiful You - Sunny ft. Luna It's Me




10 yorum:

  1. müzikler de en az dizi kadar güzel

    YanıtlaSil
  2. Diziyi çok merak ediyordum ama bu müzikler ve konudan sonra izlememek için hiçbi sebep yok :D <3

    YanıtlaSil
  3. Offf bayıldım diziye çok tatlı sıcak süper bir dizi ama sonu diğer kore dizileri kibi sacma bitti

    YanıtlaSil
  4. guzelmi bu film ona gore izlicem

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten süper bir dizi resmen arşivlik çok güzel hazırlamışsınız tanıtımı elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. kim ji won için diziyi hemn izlicm :P

    YanıtlaSil
  7. süper bir dizi

    YanıtlaSil
  8. ben bunun tayvan olanını izlemiştim o da güzel ama ordaki erkekler ne yakışıklı ne sempatik ne de şiin geldi bana ama yani izlerseniz bi şey kaybetmezsiniz bunu da hemen izlemeye başlıyorum :D

    YanıtlaSil
  9. Lee Hyun Woo - Cha Eun-gyeol acaip seker ya bende onun okuluna öyle gitmek isterdim ama hayallerde kalıyor o biraz kuzenlerime cok saulunsunlar onlar alıstırdılar beni korelilere bu arada ft-ısland dinleyen varmı ? :d

    YanıtlaSil