16 Şubat 2013 Cumartesi

Secret GARDEN


Secret GARDEN (2010)





  


  Ah ah ne diziydi ama.Lolipop tadında,insana mutluluk veren komik ,eğlenceli bir o kadarda duygusal bir diziydi..Fantastik bir konusu olmasına rağmen hadı be ordan dedirtmedi ,kül kedisi masalı misali başladı ve bitti..Hyun Bin ' e bir çok kız bu dizi sayesinde aşık oldu:) Giydiği eşofman takımı korede büyük sükse yarattı..Piyasaya sürüldü yok sattı..Bir türk filmi klasiği olan zengin oğlan ,fakir kız teması işlenmesine rağmen böööğğğğğğğğ dedirtmedi.Her şey tadında ve kıvamındaydı..Hele hele mutlu sonla bitmesi (kore dizilerinde az rastlanan bir sonuctur halbuki:)) pek bi şahane oldu.

Hyun Bin'e aşık oldum başka hangi dizisini izlesem diye bağıran toonsenglerime,unnilerime My Name is Kim Sam Soon dizisini öneririm.Gerçi o dizide Hyuncuğumuz pek bi genç pek bi toy ama olsun,izlemeye değer.Aslında ben bu dizide en çok Osca(Yoon Sang Hyun) yı beğendim ..Çok sevimli ve eğlenceli bir karakterdi..İlk başta giydiği kürklü kıyafetle bu ne ya olmuştum ama sonradan pek bi beğendim kendisini.Şu kore erkeklerine de tuhaf kıyafetler çok  bir yakışıyor.Ben bizim türk erkeklerini hayal bile edemiyorum o kıyafetlerin içinde:))

Neyse gelelim Secret Garden'ın konusuna Kim Joo Won harika görünüşlü fakat kibirli ve çocukça bir adamdır.Gil Ra İm gözde aktristlerin kısakandığı vücudu ve güzelliği olan bir dublördür.Bir gün yolları birleşir ve tuhaf bir eve girerler.Evdeki garip bir yaşlı kadın onlara içmeleri için şarap ikram eder.Ertesi gün ikili uyandıklarında, ruhlarının yer değiştirdiğini görürler. Yaşam standartları farklı olan ikiliyi büyük sıkıntılar bekliyor ama bizim için de eğlenceli zaman başlıyor.

Diziden Sahneler




Gizli Bahçe (Secret Garden) Tanıtım Videosu




Dizi Künyesi



Adı : 시크릿 가든
 / Secret Garden

Alternatif isimleri : Gizli Bahçe
Tür : Romantik, Komedi, Fantastik, Melodram
Bölüm : 20
Yıl : 2010
Kanal : SBS
Yönetmen : 
Yardımcı Yönetmen : Shin Woo Chul, Kwon Hyuk Chan
Senarist : Kim Eun Sook
Yapımcı : Oh Se Kang



Oyuncular:


Hyun Bin ( 현빈) - Kim Joo Won


Ha Ji Won (하지원) - Ra Im


Yoon Sang Hyun / 윤상현 - Oscar ( Joo Won'un kuzeni )




Kim Sa Rang ( 김사랑 ) - Yoon Seul





Lee Philip (이필립)- Im Jong-Soo





  Bu dizi için de naçizane puanım 10 üzerinden tabiki 10..Bunu hak etti ama demi kızlar?:)
















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder