16 Şubat 2013 Cumartesi

49 Days


  49 Days (2011)





   49 DAYS'in benim için çok ayrı bir yeri var.Bu dizi benim kore dizisi izleme maceramın miyadıdır.Devamlı yabancı dizi izleyen bendeniz(LosT,Greys Anatomy,Pretty Little Liars,Hevan vs. dizilerin arasına gömülmüşken )takip ettiğim dizilerin yeni bölümlerinin eklenmemesi nedeniyle yeni diziler arar olmuştum.İşte o sırada tanıştım 49 Days ile.Adı daysli maysli ya ben amerikan dizisi olduğunu düşünerek tıklayı verdim.Tabi sonuç hiç de beklediğim gibi çıkmadı.İlk başta alışık olmadığım bu lisan kulağımı tırmaladı...Ama farklı bir kültürü tanımış olmanın merakıyla izlemeye devam ettim.Daha sonra bu dizi gerek samimiyeti ile ,gerek kızların şirinlikleri ile,gerekse de Il-wu Jeong'un yakışıklılığı ile beni kendine doğru çekti.Hemde ne çekmek resmen bağımlısı,tiryakisi,müptelası ve delisi oldum.Bir gün içinde yemeden,içmeden,uyumadan konuşmadan dizinin bütün bölümlerini izleyip bitirdim.Bitirdim ama bende bittim,ağlamakdan göz yaslarım sel oldu sel..Çok etkilendim,çok beğendim.Dizi bittikden sonra uyuşturucu bağımlılarının uyuşturucu krizine girmeleri gibi bende yeni bir kore dizisi izlemek için krize girdim ve işte o zaman da Secret Garden ile tanıştım..Bu iki baş yapıtı izledikden sonra artık kore dizisi tutkunu olmamak mümkün değildi.



     Neyse gelelim esas konumuza yani 49 days'e..Yalnız bu diziyi izlemeyip yeni izliycek olan arkadaşlara öncelikle ufak bir uyarım olacak ;diziye başlamadan önce acil ve önemli olan bütün işlerinizi bitirin sonra bu diziye başlayın.Çünkü başından ayrılamıycaksınız.Eliniz otomatik olarak bir bölüm bittiğinde diğerini başlatıcak:))

     Konusuna gelince,Shin Ji Hyun(Nam Gyu Ri) sevimli, saf ve hayat üzerinde kesin iddiası olmayan yüzeysel bir kadındır. Her şeyin pozitif yanını gören bu kadının çevresinde pek çok insan vardır. Nişanlısı (Bae Soo Bin)(ki kendileri uyuz eşşeğin tekidir)ile evlenme planları yaparken bir trafik kazasında ağır şekilde yaralanarak komaya girer. Ruh bekçisi (Jung Il Woo)(şirinlik muskası mübarek)ona 49 günlük son bir şans sayılabilecek bir ömür verir. Ancak bunun tek şartı 49 gün içinde kendini gerçek anlamda sevebilecek üç kişiyi bulmaktır. Bu kişilerin gözyaşı saf pırıltıdadır...Bunu yapabilmek için de bizim saf ve sevimli kızımızın ruhu başka bir kızın (Lee Yo Won) bedenine girer.






           Oyuncular



NOT:Oyuncu tanıtım resimleri korea-fans 'dan alıntıdır.Hazırlayan arkadaşın ellerine sağlık

         Dizi Künyesi

Adı : 49 Il

Alternatif isimleri : 49 Gün / 49 Days

Tür : Fantastik, Romantik
Bölüm : 20
Yıl : 2011
Kanal : SBS
Yönetmen : Jo Young Kwang
Senarist : So Hyun Kyung
Yapımcı : Choi Moon Suk


Diziden Sahneler




   Her paylaşım yaptığım diziye naçizane puanlar vericem belki izleyip izlememe kararınızı verirken size  yardımcı olur.Bu dizi benden 10 üzerinden 10 alıyor.. :)))))


49 Days OST


Can't Let Go(Of You) 49 Days

                     http://oppa-nuna.blogspot.com/


49 Gün (49 Days - 49 Il) Tanıtım Videosu


loading...

9 yorum:

  1. Kesinlikle mukemmel bi dizi ve benim kore dizilerine olan ilgimin sebebidir senin de bahsettiğin gibi. Erkek adam ağlamaz tabiri bu dizide benim için yerle bir olmuştu :) iki gündür bu tarz bi kore dizisi bakıyorum önerin olursa sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım tek kelimeyle bittim ya mubarekler nasıl dizi yapmışlar uzun zamandır bölgesini izlememiştim yazı için teşekkürler(liseli)

    YanıtlaSil
  3. dizinin aslında vampir dizisi olduğunu sanıp listeme eklemiştim ama yaz hazırlıkları başlayınca dizileri hepsini izleme derdine düştüm dizi içeriyi harika görünüyor sizi dinleyip diyer dizilerden birkaç bölüm izleyip bunnu izlemeye başlıyacağım bide uyumalıyım daha uyuyamadım. benimd ilk dizim bof tu şimdi 23 bitmiş 6 tanede hazırda var ilk dizim bittiğinde bende bağlımlı olup neredeyse ağlama derecesine geldim bunalıma girmiştim sonra youtube sağolsun başka diziler buldum sonra gerçek bir korecan oldum neyse ben çok fazla konuştum sağolun

    YanıtlaSil
  4. Acaba bu dizide bıçak silah vs. Varmı hemen cevsplayın lütfen lütfeen..

    YanıtlaSil
  5. "ağlamakdan göz yaslarım sel oldu sel..Çok etkilendim,çok beğendim" ben de hem bir erkek olarak ağladım da ağladım resmen...ağlamak da güzelmiş onu anladım...ama her dizi için değil...kaliteli olan için ki...bu dizi cidden kaliteliydi...

    YanıtlaSil