20 Şubat 2013 Çarşamba

My Fair Lady/Lady Castle


My Fair Lady/Lady Castle 
(2009)






MY FAIR LADY
Tür :Romantik / Komedi
Bölüm: 16


Oyuncular :
Yoon Eun-hye


Yoon Sang-hyeon


Jeong Il-woo


Moon Chae-won

Hwang Seok-hyeon

Kim Yeong-kwang
 


 
Secret Garden'da tanıdım Yoon Sang-hyeon'u.O Dizide kendisine bayılmıştım,o Osca Oppamızdı bizim.Ve o diziden sonra Yoon Sang-hyeon başka hangi dizilerde oynamış bir bakayım dedim.Yakışıklı olmasa da sevimli ve çok iyi rol yapan bir aktör.Öyle ayılıp bayılınacak bir durumu yok ama olsun dedim ya sevdim ben bu adamı.Sevincede bir dizisini daha izlemek geldi içimden.İşte araştırırken bu dizi çıkdı karşıma.Aaa bir de ne göreyim bayan oyuncuda Yoon Eun Hye değilmiymiş.Pek bi sevindim.Hemen başladım izlemeye.İzlerken eğlendim ama çok öyle kahkaha krizlerine sokamasa da insanı ,yinede kocaman kocaman gülümsemeler oluşturmayı başarabildi dudaklarımda..Sıkılmadan usanmadan güzel güzel bitirebildim diziyi.Yani tavsiye edilesi bir dizi.İzlemeyenlere gönül rahatlığıyla önerebilirim.

Konusuna gelecek olursak Yoon Eun Hye'nin oyanadığı karakter yani Kang Hye Na, Kang-san Group'un tek varisi,zengin,şımarık ,başına buyruk ,bencil bir kızdır.Küçükken ailesini uçak kazasında kaybettiği için büyük babası tarafından büyütülmüştür.Aile sıcaklığından yoksun büyüdüğü için bütün dünyanın kendi etrafında döndüğünü düşünmektedir.Kocaman şato gibi evde,büyük babası ve hizmetçileriyle beraber yaşamaktadır.Ona hiç bir hizzmetçi uzun bir süre dayanamamaktadır,genelde yaptıkları ilk hata da onları kovar.Büyük babası o yüzden ona hizmetçi bulmakta oldukça zorlanmaktadır.


Dong-Chan ise tanıdıklarının çicekçi dükkanında çalışmakta olan eski bir jigalodur.Jigaloluğu annesinin hastane masraflarını karşılıyabilmek için yapmıştır.Annesi LÖSEMİ hastasıdır.Çiçekçi dükkanının sahibi olan ajummanın kızını (Yeo Eui-ju ) çocukluğundan beri tanımaktadır.Yeo Eui-ju ise Dong-Chan'a aşıktır ama aşkını bir türlü dile getirememektedir.Bir gün Dong-chan ile yeo Hye-Na hoş olmayan bir durumda tanışırlar.Daha sonra Dong Chan ,Hye Na'nın konagında uşak olarak çalışmaya başlar.Hye-na onu konaktan defetmek için her yolu dener, ama adam Nuh der, peygamber demez!Hye Na'nın yaptığı herşeye katlanır..
Başlar da nefret ettiği bu adamdan Hye Na zamanla hoşlanmaya başlayacakdır.Ve aşkı da karşılıksız kalmayacakdır..Ama aralarında ki yaş ve külür farkı onları epey bir yoracaktır...Birde dizimize insan hakları avukatı olan Jung Il Woo katılınca olaylar biraz daha karışacaktır.

Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim Hye Na'nın giydiği kıyafetlere bayıldım,bayıldım,bayıldım.Çok şık ve güzel tasarımlardı.Kore dizilerinde alışık olmadığımız bir durum bu.Çünkü başrolde ki kızlar genelde şopar gibi giyinirler :) Saç kesimi de enteresandı.İstediğin zaman arkaları topla önler kısa küt görünsün,istediğin zaman arkayı aç uzun saçlı ol:)Müthiş bir fikir bence..Kızımıza da pek yakışmış.


Diziyi izlemek isteyenler için link http://www.koreanturk.com/kore-dizileri/my-fair-lady ,bu linkten kolayca diziye ulaşabilirsiniz.


                   Diziden Sahneler               



My Fair Lady Tanıtım Videosu
(bu videoyu izleyipte diziyi izlememeye karar vermek imkansız,çok komik ya)
 Dizinin OST'ları

Take Care Of Young Lady OST [My fair lady - Lady Castle] Davichi ~ Hot Stuff








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder