25 Nisan 2013 Perşembe

Pasta



Oldukça eğlenceli bir diziydi.2010 yapımı fakat bana izlemek yeni nasip oldu.Bu aralar hep yeni dizileri izliyorum ama onların yeni bölümlerinin eklenmesini beklerken zaman geçirmek için de izlemediğim eski dizilere bakıyorum. Pasta'yı da öyle keşfettim.Daha önceden izlemem gerekirmiş o kadar eğlenceliymiş ki yeni dizileri bir kenara bırakıp ardı ardına bölümlerini izleyip bitirdim:)
Tam bir romantik komedi diyebilirim.İçerisinde aşk ,ihanet,kıskançlık,romantizm  olduğu kadar kahkaha ve makarna da var :)


Dizi boyunca "ŞEP " ,"ŞEP" demeleri yok mu öldürdü beni,çok şirin şef diyorlar yahu. Aslında bu başrol oyuncusu kadını (Gong Hyo Jin) çok sevmiyorum evet güzel rol yapıyor ama ne yalan söyleyeyim çirkin bir kadın ya..Ama dedim ya güzel rol yapıyor.,bu kabiliyetiyle de çirkinliği kayboluyor ve bir süre sonra gözünüze şirin bile geliyor.Baş rollerde ki erkek oyuncuyu da (Lee Sun Gyun) Coffee Prince de ki "Ajushi" .O dizi de de kendisini beğenmiştim,şimdi daha bir sevdim vallaha.


Dizimizin Konusuna gelirsek;

Seo Yoo Kyung , La Spera adlı bir restorantın mutfak bölümünde çalışan oldukça çalışkan, saflık derecesinde iyi niyetli olan,dobra,aklına geleni söyleyen ve ilerde başarılı bir şef olma hayalleri kuran bir kadındır. 3 yıl mutfak asistanlığı görevin de çalıştıktan sonra nihayet ahçılığa terfi etmiş ve tava tutmaya başlamıştır . Tam o terfi aldığı sıra da mutfağın İtalyan Şefi kovulur.Onun yerine İtalya 'da eğitim almış ünlü bir Koreli Ahçı şef olarak işe başlar, Şef Choi Hyun Wook...Şef Choi Hyun Wook yaşadığı bazı talihsiz olaylardan dolayı kadın ahçılardan nefret eden ve mümkün mertebe de kendi mutfağında kadın ahçı çalıştırmayan huysuz ,acımasız ve lafını esirgemeyen biridir.

 La Spera da çalışmaya başladığı daha ilk gün bahaneler bularak bütün bayan ahçıları kovar.Seo Yoo Kyung ise buna asla boyun eğmeyecekdir hani derler ya " kapıdan kovsan bacadan girecek" işte bizim Seo Yoo da öle yapar kovuldukça geri gelir asla pes etmez ve sonunda dik kafalı şefimizin mutfağında tava tutmaya başlar.

Bu arada Şef İtalya da kendisi ile çalışan 3 ahçıyı da kovduğu kadın şeflerin yerine işe başlatır. İtalyan ekibi olarak adlandırılan  bu şefler restorantta çalışan diğer şefler tarafından düşman ilan edilirler. Ve mutfak da bir kaos ve curcuna hakim olmaya başlar.

Bütün bunlar yaşanırken de sempatik şefimiz Seo Yoo, kendi şefine aşık olmaya başlar. Choi Hyun Wook da ona karşı boş kalamayacaktır bu kadar enteresan karakterdeki bu sevimli kadına daha doğrusu kendi deyimle "balığa" karşı kayıtsız kalması mümkün değildir.Aralarında güzel ve gizli bir aşk başlar gizli olmak zorundadır lakin  Choi Hyun Wook kadın şeflerden birini kovarken "benim mutfağımda aşka yer yok" diyerek kovmuştur.Eğer ortaya çıkarsa deyim yerindeyse tükürdüğünü yalamış olacaktır. 

Bu arada Restorantın sahibi Kim San adlı bir adamdır.3 yıl boyunca kendi kimliğini saklayarak düzenli bir müşteri gibi La Spera'ya gelip giden ve Seo Yoo Kyung dan hoşlanan bir tip. Olaylar karışınca kimliğini açıklayıp restorantı yönetmeye başlıyor.Karşılıksız aşk yaşan talihsiz iyi yürekli insan :)


Bir de bu adamın Şef bir kankası var Oh Seo Yung. Gerçekten işinde başarılı bir bayan şef . Zamanında İtalyada Huysuz Şefimizle beraber okumuşlar. Kısacası bir geçmişleri var.Hatta çıkmışlar falan filan daha fazlasını da anlatmak istemiyorum dizinin büyüsü bozulmasın diye :)
İşte böyle bir restorantta geçen pasta kokulu bir romantik komedi bu dizi.Seyretmeye değer...




Dizi Künyesi
Adı: 파스타 / Pasta 
Tür: Romantik
Bölüm: 16
Yayın: MBC
Yayın dönemi: 04/01/2010
Dizi günü ve saati: Pazartesi ve Salı 21:55
Yönetmen: Kwan Seok Jang (권석장)
Senaryo: Seo Sook Hyang (서숙향)

Oyuncular / Cast;

Gong Hyo Jin as Seo Yoo Kyung


Lee Sun Gyun as Choi Hyun Wook



Lee Ha Nui  as Oh Sae Young 



Alex as Kim San



Choi Min Sung as Jung Eun Soo




Min Woo as Philip


Choi Jae Hwan
Kim Dong Hee as Seo Yoo Suk
Jang Yong as Seo Jong Gyu
Byun Jung Soo
Baek Bong Ki 
Lee Hyung Chul
Jo Sang Ki
Lee Sung Min
No Min Woo 
Jung Da Hye

DİZİDEN SAHNELER











 Fragman



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder